Julkaistu 22.11.2017 16:35

Pelastusarmeijan kampanja noteerattiin mainoskilpailuissa

Pelastusarmeijan kampanja, jossa Tarja Halonen ja Peter Westerbacka ovat antaneet kasvonsa hyvälle asialle, on saanut tunnustusta kahdessa merkittävässä mainosalan kilpailussa.

Kampanja voitti kansainvälisessä Epica Awards -mainoskilpailussa hopeaa. Epica Awards -kilpailu järjestettiin ensimmäisen kerran jo 1987 Pariisissa. Kilpailun tavoitteena on palkita erinomaista luovuutta. Osallistujia on tänä päivänä yli 70 maasta.

Sama kampanja on valittu myös Effie Finland - kilpailun finalistien joukkoon. Effie-kilpailu mittaa erityisesti mainnonan tuloksellisuutta. Kampanja on shortlistalla kahdessa eri kategoriassa.

New York American Marketing Association perusti Effien vuonna 1968 ja nyt kilpailu järjestetään kansallisesti jo yli 40 maassa. Suomen voittajat julkistetaan 25.1. 2018.

Lehdistötiedote 20.05.2025

Lasten lomakoti uudistuu

Pelastusarmeijan Lasten lomakodilla Nummelassa ollaan uuden edessäSinne on juuri valmistunut uusi päärakennus, joka sisältää modernit majoitustilatRakennus on toteutettu moduulirakenteena, mikä mahdollistaa tilojen entistä monipuolisemman käytön
Artikkeli 13.05.2025

Ota sanoista vastuu

Kaikki ovat samaa mieltä siitä, että sanoilla on valtaa. Hyvät, lämpimät ja rakastavat sanat luovat perustan turvallisuudelle, yhteisymmärrykselle ja toivolle, mutta kovat ja pahansuovat saavat aikaan juonittelua, väärinymmärrystä, pelkoa ja jopa sotaa. Sanojen käyttämiseen – puhuttuina tai kirjoitettuina – liittyy aina vastuu.
Artikkeli 06.05.2025

Rikas elämä toimituksessa

Majuri Raija Lähteisen elämä on kietoutunut tiiviisti osaksi Sotahuudon 135-vuotista historiaa. Hän on palvellut kolmesti toimituksessa, vuosina 1962–67 ja 1971–77 avustavana toimittajana ja päätoimittajana vuosina 1984–90. Rakkaus teksteihin ja kirjoittamiseen on kulkenut läpi värikkään elämän.
Artikkeli 02.05.2025

Jumalan siunausta Sotahuuto-myynnillä

Sotahuuto täyttää 135 vuotta. Tämä pitkä historia ei olisi mahdollinen ilman ansiokkaita Sotahuudon myyjiä, jotka ovat käyttäneet aikaansa ja persoonaansa tähän tärkeään tehtävään. Nyt tutustumme heistä muutamaan. Heitä kaikkia yhdistää näky Sotahuudosta kohtaamisten mahdollistajana ja evankelioinnin välineenä. Yksi ylitse muiden noussut asia oli se, miten paljon ihmiset arvostavat pientä, mutta äärimmäisen tärkeää toivotusta: ”Jumalan siunausta.”